L’ICOMV organitza una nova Jornada de Formació en àrees no metgesses per als seus col·legiats
El Col·legi organitza el pròxim 21 de febrer una jornada gratuïta dirigida als metges valencians. La Corporació continua amb la seua vocació de formar als col·legiats en temes no metges, aprofundint en alguna de les múltiples àrees de coneixement complementari al propi exercici professional.
El curs compta amb el reconeixement de tres crèdits homologats per la Universitat d’Alcalá.
En esta cita s’abordaran diverses qüestions relacionades amb: la responsabilitat civil; la importància del consentiment informat i la història clínica; la figura del metge com a autònom; i del galé com a mutualista. Els experts comentaran les novetats més importants, alhora que dedicaran un temps a aclarir els dubtes dels assistents.
En la primera intervenció la corredoria Uniteco comentarà l’augment de les reclamacions per negligències mèdiques i com afecta l’aplicació del nou barem de circulació a l’increment en la quantia reclamada per indemnització de danys i perjuís.
Per la seua banda, DS Legal, s’encarregarà de la importància de la història clínica i el consentiment informat i de les conseqüències en l’atribució de responsabilitat al metge.
Respecte al metge autònom, la Gestoria Manyes informarà sobre les principals novetats de la Llei d’Autònoms que ha entrat en vigor des de l’1 de gener de 2018 i les seues repercussions: els incentius i beneficis fiscals, així com l’ampliació de la tarifa plana anterior; la baixa per maternitat dels autònoms; la modulació de la recarrega per impagament o l’autònom societari.
Per a finalitzar, Mutual Médica comentarà com es regula l’alternativa al RETA des d’una perspectiva històrica (pre i post 1995) , així com la seua regulació fiscal actual.
Per a inscripcions PUNXA ACÍ